Mijn bewondering groeit

Het Boekenbijtje 31 januari 2024
Kogel door de Kerk is het derde deel in de serie over het rechercheursduo Kate en Sophie. Ook hier volgen we de dames zowel prive als tijdens een spannende zaak. Dit keer worden ze om hulp gevraagd door Kate's schoonzus. Het bijzondere aan deze zaak is dat er een moord is maar geen lijk. Lukt het Sophie en Kate om deze zaak weer tot een goed einde te brengen?

Mijn bewondering voor Chloë was al heel groot, maar is in deze maand, waar ze op mijn Instagram account extra in het zonnetje werd gezet alleen maar gegroeid. Als eerste leerde ik dat ze dit allemaal alleen doet. Ten tweede is dit derde deel weer fantastisch.

De hoofdpersonages, maar ook de andere terugkerende personages komen steeds meer tot leven. De grens tussen goed en kwaad wordt steeds meer opgezocht, want is het allemaal wel zo zwart en wit?

Ook de verhaallijn is weer origineel en tot de puntjes uitgewerkt. Je merkt gewoon dat er buiten het schrijven ook heel veel onderzoekswerk is gedaan om alles zo realistisch mogelijk neer te zetten.

Chloë schrijft vlot en levendig. Dit verhaal zit ook weer vol emoties die je tot op het bot kan voelen. Lieve Chloë je was een fantastische auteur van de maand en ik hoop nog veel meer te kunnen lezen over Kate en Sophie.

Meer recensies van Het Boekenbijtje