Onzichtbaar

Jessica 20 september 2023
Vandaag een dagje vrij gehad en maakte mijzelf de belofte dit boek uit te lezen, en dat is dus gelukt ! And I loved it.. Deel 4 alweer in de Sara Linton reeks. Man, je vliegt als een malle door die boeken heen ! Absurd..

Deze was ook weer retespannend kan ik je vertellen ! Karin spaart niks of niemand, vooral de lezer niet ! Regelmatig zat ik met samengeknepen billen van de spanning.

Lena krijgt de kans zichzelf te bewijzen, gaat ze dit doen ? Of maakt ze er wederom een potje van ? Jeffrey voelt zich gekwetst en afgewezen door Sara en dit laat hij merken ook. Terwijl Sara zich in allerlei bochten probeert te wringen om het goed te maken, komen ze in een vreselijke situatie terecht.

Tevens blikken we terug in het verleden, Karin neemt ons mee naar het moment dat Jeffrey en Sara elkaar net leerde kennen, hier word je zoveel wijzer van !

Ik heb genoten van 'Onzichtbaar' en ben ze nog niet zat. Dus ga ik snel door naar de volgende. Echter word dit dan wel even de laatste aangezien ik voor mijzelf even een ander schemaatje heb gemaakt.

Meer recensies van Jessica