Een topper !

Jessica 29 september 2019
Pat Craenbroek - Uitgebroed

Wat een spannend boek, als ik eenmaal de tijd en de rust vond te lezen dan kon ik hem maar moeilijk wegleggen. Wel bleef het mij bezig houden in de tijden dat ik hem niet op kon pakken. Wat dus ook echt wel een goed teken is.

In het begin is het even inkomen, je moet natuurlijk kennis maken met de personages. Ik durf niet teveel te zeggen omdat ik dan ga spoilen en dat moeten we niet willen. Maar eenmaal je draai gevonden is het lastig los te laten. Hoe zit dit in elkaar ? Mijn ogen vlogen over de pagina's. En bleef mij maar verbazen.. Het einde deed mij met open mond laten zitten. En moest het ook even verwerken.

Je hebt een mooi verhaal "uitgebroed" Pat.. Bedankt ! Ik heb het boek graag gelezen en ga je zeker in de gaten houden !

Meer recensies van Jessica