Een boek dat lekker wegleest

jolanda.ista 07 juni 2019
Een 'dunnetje' van Tatiana De Rosnay. Ik was verliefd op haar boek 'Haar naam was Sarah' en werd hierdoor benieuwd naar andere boeken van deze getalenteerde schrijfster. Ik besloot, ondanks uiteenlopende en niet altijd positieve recensies, mij te wagen aan dit boek met korte verhalen.

Ik lees als hobby en om lekker weg te dromen bij een verhaal, om 'entertained' te worden. Daar is dit boek wel degelijk in geslaagd. Het onderwerp van overspel is voor veel mensen bekend terrein, maar dat er zoveel verschillende mogelijkheden en meerdere kanten van zijn is niet altijd duidelijk. Dit boek laat op toegankelijke wijze zien dat overspel niet in een hokje te plaatsen is, dat er altijd verschillende motieven en zelfs verschillende aflopen zijn. De personages zijn, zoals ik had verwacht, niet uitgediept, maar alle verhalen komen toch goed binnen. Het is een vermakelijk boek dat ik zeker nog een keer zou lezen.

Meer recensies van jolanda.ista