Heerlijke feelgood

Joyce 05 mei 2024
Wat is nou leuker dan in het begin van een verhaal al kennis te maken met een sexy Spanjaard? Nou voor Melissa is deze kennismaking niet zo heel leuk. Dit begin liet me al grinnikken en ik moet zeggen dat dit goede gevoel door het hele verhaal aanwezig bleef. Lianne heeft nog altijd haar heerlijke schrijfstijl waardoor je je echt deel voelt van het verhaal en de hoofdpersonen als je beste vrienden beschouwt.

En laten we het ook hebben over de heerlijke cover. Deze doet toch al zo heerlijk zomers aan dat je je zelf in Spanje waant?

Dit verhaal heeft een beetje een variant van een Job Based romance (office romance) in zich, maar niet over the top. Lianne heeft er een leuke swing aan gegeven, waardoor het verhaal echt een pageturner is geworden.

Een geweldig verhaal, welke perfect is voor aan het strand of zelfs onder een dekentje bij slecht weer, want Lianne laat je helemaal wegdromen naar Spaanse oorden. Zelfs met een klein tripje door Barcelona, aangezien Melissa ook nog als reisleidster aan de slag gaat!

Meer recensies van Joyce