Altijd leuk deze tussendoortjes

Joyce 05 mei 2024
Weet je wat je moet doen als het druilerig lenteweer is en je echt nergens zin in hebt? Een feelgood tussendoortje van de Verhalenfabriek lezen! Zeker weten dat je negatieve stemming dan erg snel weer voorbij is!

De Lentevloek is zo’n verhaal waar je na het lezen een instant geluksgevoel hebt. Ik vond dit weer eens een echt vermakelijk verhaal. Kun je van te voren al indenken hoe het afloopt? Ja, zeker. Is dat erg? Nee, zeker niet! Bij het lezen over de eerste ontmoeting tussen Alexia en Austin moest ik misschien heel even denken aan het eerste moment in het boek Fifty Shades, maar gelukkig was deze ontmoeting veel luchtiger.

Ik kon wel lachen om de naïeviteit van Alexia. De acties die ze uithaalt om onder haar lentevloek uit te komen, waren gewoonweg hilarisch! Toch zag ik nog niet helemaal voor me hoe ze een heel stuk heeft gerend op haar hakken, zonder de hapjes te verliezen

Het was weer even heerlijk wegdromen, en lachen om rare acties van de hoofdpersonen. Zoals gezegd: Een instant positief gevoel na het lezen van dit tussendoortje!

Meer recensies van Joyce