Jammer dat dit het laatste deel is

Joyce 04 mei 2024
Wat was dit een geweldige afsluiter van de serie! Ik heb weer super genoten van de avonturen van vooral Fay, want het verhaal draait toch wel vooral om haar. Ze is zo’n heerlijk karakter en eerlijk, ik herken mezelf wel een beetje in haar. Want hoe zij op bepaalde situaties reageert, had ook gewoon mijn reactie kunnen zijn.

Sasja heeft in dit laatste deel ook nog goed de spanning vast kunnen houden. Want trouwen Fay en Liam nu eindelijk of gaat alles helemaal niet meer door. Dat daar ook nog weer allemaal situaties bij komen kijken die het hele trouw gebeuren nog eens extra op scherp zetten, zoals ook de bruiloft van Liams broer Justin, was alleen maar hilarisch om te lezen. Want je hoopt natuurlijk dat het goed komt, maar toch is dat nog lang niet zeker!

Eigenlijk vind ik het jammer dat we afscheid moeten nemen van Fay en de andere mensen op Aruba. Ik heb ze eerlijk gezegd wel in mijn hart gesloten. Het liefste had ik nog meer boeken over de extravagante bruiloften op Aruba!

Meer recensies van Joyce