Een heerlijk grappig en spannend avontuur met Bob als grote held!

jufannesophie 13 augustus 2020
Wat hou ik toch van die lieve, stoere, grappige en heel snel
booswordende maïskorrel! Het verhaal gaat verder waar het vorige boek is gestopt. Het was al even geleden dat ik deel 1 had gelezen, maar ik zat er na een paar bladzijden weer vol in. Het verhaal is ontzettend spannend (want wie volgt Ellis en Bob nou toch?), fantasievol, maar ook weer ontzettend grappig. Het boek staat bomvol met prachtige illustraties die het lezen nóg leuker maken.
Een leuk boek om voor te lezen, maar eigenlijk nog veel leuker om zelf te lezen! Goed te doen voor de iets gevorderde lezers. Een aantal kinderen in mijn groep 3 kunnen dit al goed lezen.

Zoek je een boek om je kind (weer) aan het lezen te krijgen? Start dan snel met de Bob Popcorn boeken. Succes gegarandeerd!

Meer recensies van jufannesophie