Weer geweldig!

Jufwillemijnopallstars 15 september 2017
In Heks wordt een klein meisje vermist, net als 30 jaar geleden. Zelfde boerderij, ook een 4-jarig meisje. De helft van Fjallbacka is er van overtuigd dat het dezelfde dader is, de andere helft is er van overtuigd dat het het asielzoekerscentrum er iets mee te maken heeft.

Net als in alle eerdere boeken in deze serie, is er ook een verhaallijn in het verleden. Het wordt duidelijk dat de plek waar het meisje vermist is, te maken heeft met de verhaallijn uit het verleden. In tegenstelling tot eerdere boeken in de serie, hadden de personen in het verleden niets te maken met het heden.

Zoals altijd zijn er veel verhaallijnen in het boek, die uiteindelijk samen komen en opgelost worden. Ik las hier in eerdere recensies dat ze met losse eindjes zaten, maar die had ik niet. Misschien 1, maar dat kan toch?

Wel ben ik heel benieuwd of er nog een boek komt, dan ben ik vooral benieuwd wat Camilla Lackberg voor ogen heeft voor Erica, Patrik, Anna, Dan en de kinderen.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars