Heerlijk boek

Laura 04 november 2023
Toen ik het boek in de Club van Echte Lezers zag, hoopte ik dat ik een van de gelukkigen zou zijn die een recensie exemplaar kreeg - en zo geschiedde. Wat gebeurt er als je een verhaal vertelt met verschillende personages en door de eeuwen heen, maar steeds op dezelfde locatie? Dat is precies wat er in dit verhaal gebeurt. Met zo’n 400 pagina’s is er genoeg om van te genieten. Het leven, de emoties, de voeling met de plaats en de natuur spatten van de pagina’s. De eerste eeuwen hebben iets mysterieus en een schrijfstijl die me deed denken aan bijvoorbeeld Het huis met de geesten van Isabelle Allende, De naaister van Pernambuco van Frances de Postes Peebles of Vogeleiland van Marion Pauw. Ergens miste ik dat mysterieuze in de rest van het verhaal, maar de mooie zinnen en weergaves maken dat gemis van ondergeschikt belang. Zeker een leeswaardig boek en ik hoop dat het een groot succes wordt bij veel lezers!

Meer recensies van Laura