Humor & herhaling

Laura 11 september 2022
Van LS Amsterdam heb ik een recensie-exemplaar voor dit boek gekregen. Ook ontzettend leuk om vervolgens met de Hebban leesclub mee te doen voor dit verhaal. Dit boek is 100% geschikt voor de feelgood of chicklit lezer. Er zitten geniale komische uitspraken in en het boek leest ontzettend vlot. Ik had het binnen twee dagen uit. Helaas zijn er ook wat minpunten. Zo zit er in het begin best wat herhaling in en is het jammer dat de juriste enkele juridisch kromme opmerkingen maakt (maar wie let daar nou op, toch? ;)). Ik had zelf wel verwacht dat we ook meer over oma’s standpunt zouden lezen. Wees erop bedacht dat het boek gaat over de coronaperiode. Voor mij kwam dit verhaal iets te snel, maar ik weet zeker dat het over een tijdje een mooi inkijkje is van de bijzondere tijd die we allemaal hebben doorgemaakt. De leesclub heeft me meer laten nadenken over de ontwikkeling van de personages, die je al lezend kunt ontdekken. Al met al een leuk, vlot boek!

Meer recensies van Laura