Geweldige mindfuck

Laura19907 12 september 2019
Nellie is gelukkig met Richard. Hij is alles wat je wenst, lief, beschermend, romantisch en noem maar op. Alles wat Nellie nodig heeft na een avond in het verleden wat eindigde met politie. Vanessa woont bij haar tante na een scheiding met haar man, maar ze kan hem niet goed loslaten en bij alles wat ze doet denkt ze aan haar ex-man.

Een samenvatting wat mij nieuwsgierig maakt. 2 vrouwen en waar komt heet verhaal samen? In het verleden of in het nu?
Maar niets is wat het lijkt, want als je het denkt te snappen, maakt het verhaal een geweldige twist en dat in zowel deel 1, deel 2, deel 3 en het epiloog.
Nellie is niet wie je denkt wie ze ze is, net als Vanessa. En hoe zitten Richard, Maureen en Emma in elkaar?

Zelfs na het lezen van de 2e keer blijft het boek goed, spannend en een grote mindfuck.
Een boek wat ik zeker nog een keer ga lezen, het tweede boek ligt al in de kast en hoop dat ik daar net zo van kan genieten.

Meer recensies van Laura19907