Het debuut is niet het beste boek

Laura19907 06 januari 2020
Erik Maria Bark had beloofd om nooit meer iemand te hypnotiseren. Maar als erg een gruwelijke familie moord plaats vind en alleen zoon Josef het heeft overleefd, maar in coma ligt wordt hij toch gevraagd. Want Josef is de enige die naar de dader kan leiden.
Maar wordt hij blij van het antwoord?Als vervolgens ook nog zijn familie in gevaar komt en zijn hypnose sessies van 10 jaar geleden misschien er wel iets mee van doen hebben, begint er een race tegen de klok.

Ik ben ooit begonnen met het 2de en 3de deel van de serie. Toen ik de volgende en voorgaande delen op de kop kom tikken heb ik dit uiteraard gedaan.
Ik moet zeggen dat dit boek wel lekker onderhoudend is, niet zo spannend als deel 2,3 en 4, maar goed genoeg naar mijn mening. Zo blijkt dat een debuut niet altijd het beste boek van een auteur is.
Verder leest het boek vlot weg, ik had hem vrij snel uit.
Minpunt vind ik toch wel dat er details in het boek voorkomen wat niet veel aan het verhaal toe doen.
Als ook nog het plot, plotsklaps komt en iets ongeloofwaardig is krijgt dit boek wel sterren aftrek.

Het boek krijgt van mij een gemiddelde van 3 sterren, want er zijn delen beter, maar er is ook nog een deel slechter dan dit boek

Meer recensies van Laura19907