Grote teleurstelling

Laura19907 09 februari 2020
Carl Feldman was ooit, voor zijn dementie, een geweldige fotograaf. Nu zit hij in een tehuis en krijgt vaak bezoek van een vrouw. Deze vrouw is zijn dochter, tenminste dat zegt ze, maar eigenlijk is de zus van de verdwenen Rachel. En aangezien ze gelooft dat Carl dit heeft gedaan, neemt ze hem mee op een road trip om hem de waarheid te ontfutselen.
Ze trekt met hem langs bekende plekken om hem de waarheid te laten vertellen, maar gaat dit lukken?

Het boek valt als eerste op door de mooie cover en de foto op de achterflap. De cover laat een vrouw zien bedolven onder rode bladeren, de ogen kun je niet zien.
Op de achterkant lopen twee meisjes in witte jurken hand in hand.
Deze meiden vormen ook een rode draad door het boek. Na elke dag zie je een nieuwe foto en vind ik erg mooi gedaan.
Hierdoor krijgt het boek al 2 sterren.
En dit zijn dan ook de enige...

Het boek moet een thriller zijn, maar nergens komt er spanning in het boek, zowel niet in het begin, als in het midden als richting het plot.
Wat volgt is een zoektocht zonder spannende twisten.
Erg jammer want er had zoveel potentie in het verhaal gezeten.
Heb het boek wel uitgelezen, vrij snel, want het boek leest wel makkelijk weg, maar het verhaal krijgt dus eigenlijk geen sterren.
Dit omdat het beloofde om de achterflap niet wordt waargemaakt en de 2 sterren zijn zoals gezegd voor de mooie vormgeving

Meer recensies van Laura19907