Een must read

Liana 02 september 2018
Allesbehalve Oké is een verhaal over een seksschandaal en geeft in dit MeToo-tijdperk een duidelijk signaal: hoe haar leeftijdsgenoten haar behandelen is allesbehalve oké. Het is een hilarisch verhaal waarin je in het hoofd kruipt van het hoordpersonage Izzy. Door het maken van grappen met haar beste vriendin hoopt ze het schandaal weg te lachen, maar is dat wel zo simpel?

Het is een must read voor heel wat jongeren omdat het een verhaal is dat makkelijk wegleest, maar dat ook de nodige boodschappen geeft. Het is dan ook niet raar dat er een vervolg op dit boek komt, waar ik zeker en vast naar uitkijk.

Het enige jammere is dat je niet altijd weet wat Izzy er altijd écht van denkt. Het lijkt alsof het schandaal haar in het begin helemaal niets doet, terwijl wat ze meemaakt toch best wel heftig is.

[Een uitgebreide recensie vind je op https://sterrenregen.wordpress.com/]

Meer recensies van Liana