Zita en Mauro

Loraines_books 19 juli 2020
Verover me is het verhaal van Zita en Mauro. Beide personages hebben wij al leren kennen in Verleid me. Ik ben heel blij dat Zita haar eigen boek heeft gekregen want ik was heel benieuwd naar haar personage.

Zita is een pittige tante die zich niks laat zeggen. Ze trekt haar eigen plan en heeft eigen regels. Mauro is een gemotiveerde topsporter, als hij iets wil gaat hij er 100% voor. Nu wilt hij Zita maar zij heeft zo haar eigen ideeën.

Het verhaal wordt vanuit beide personages beschreven. Dit maakt het boek fijn om te lezen. Je snapt beter waarom ze iets doen. Het boek wordt vanuit het ik-personage geschreven dit vind ik persoonlijk heel prettig omdat ik mij op die manier beter kan inleven in de personages.

Stefanje heeft weer een geweldig boek afgeleverd! Je vliegt zo door het boek heen. Als je eenmaal in het verhaal zit blijf je doorlezen.

Het boek is dus zeer zeker een aanrader! Ik kan niet wachten op wat Stefanie nog meer voor ons in petto heeft.

Meer recensies van Loraines_books