Weer heerlijke feelgood!

Een dag om nooit te vergeten is weer een heerlijk exemplaar in het feelgood genre. Jill Mansell weet ons als lezers opnieuw te betoveren met haar kleurrijke en hartverwarmende verhaal. De prachtige limited edition van het boek, met zijn geweldige cover die ons het lentegevoel geeft, is een lust voor het oog. Toch?

In dit meeslepende verhaal draait alles om dé bruiloft van het jaar, waar Lottie en Max na vijftien jaar elkaar weer tegenkomen. Hun verleden komt weer tot leven wanneer ze elkaar opnieuw ontmoeten. Terwijl de aantrekkingskracht tussen hen weer opbloeit, wordt het huwelijk van Ruby en Peter op de proef gesteld als Ruby iets ontdekt. Ruby’s leven staat compleet op zijn kop.

Naast Lottie en Max zijn er nog andere leuke personages, die zorgen voor een boeiende verhaallijn, waarbij je constant wilt weten hoe het verder gaat. Mansell weet met haar warme en vermakelijke
schrijfstijl een sfeer te creëren die je direct in het verhaal trekt.

Hoewel sommige gebeurtenissen misschien wat overdreven lijken, blijven ze een genot om te lezen. De humoristische situaties en de over the top gebeurtenissen zorgen voor een lach op je gezicht. Het is een echte feelgood, die je hart verwarmt en je even laat ontsnappen aan de dagelijkse sleur.

Een dag om nooit te vergeten is een typisch staaltje Mansell: eenvoudig, maar vermakelijk leesvoer, een perfecte keuze voor iedereen die op zoek is naar een luchtig en hartverwarmend verhaal om even te ontsnappen aan de dagelijkse sleur. Met zijn mix van liefde, humor en vriendschap weet dit boek je gegarandeerd een glimlach te bezorgen en je hart te verwarmen.

Een dag om nooit te vergeten is een boek dat je gewoon moet lezen, vooral nu de lente in volle bloei staat!

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke