Bon Bini Bruiloft geeft ze kriebels in je buik!

Het is dé grote droom van Fay, trouwen op het strand. Dat ontdekken we in een proloog waarin Fay als kind met haar barbies een bruiloft naspeelt. 18 jaar later heeft Fay de baan van haar leven. Ze is assistent weddingplanner op Aruba. Een droom die uitkomt, of ja, een van haar dromen. Maar haar droom om te trouwen komt ook bijna uit, tenminste, ze hoopt dat Bob haar ten huwelijk gaat vragen. Als cadeau mag Fay de volgende bruiloft in haar eentje plannen en ze gaat er helemaal in op. Tot in de puntjes is alles geregeld, maar die ene gast, die had ze niet verwacht. Zet deze oude bekende haar leven op zijn kop?

Bon Bini Bruiloft, een onverwachte gast is het 1e deel uit een serie van 3 en ik kan je zeggen dat ik verkocht ben. Wat een fijne schrijfstijl heeft Sasja. Op een vlotte manier neemt ze ons mee naar een eiland waar het altijd warm is, waar er getrouwd wordt aan het strand en waar iedereen zo aardig is. Sasja slaagt er in om de lezer het gevoel te geven ook op Aruba te zijn en de zee te proeven en het zand tussen je tenen te voelen. Jammer genoeg las ik het verhaal gewoon thuis op de bank.

De personages zijn realistisch en Sasja vertelt het verhaal met humor. Daardoor voelde ik een klik met de hoofdpersoon, ik hou daar van! Ook worden we getrakteerd op leuke woordspelingen en moet je herhaaldelijk lachen. En o, je vraagt je al snel af of Bob (die altijd in hetzelfde restaurant wil eten en hetzelfde bestelt) wel de ware is voor Fay, maar ze wil zo graag trouwen! De andere personages zijn ook zo leuk omschreven en passen perfect in het verhaal. (o je zal als getuige maar in je neus gebeten worden door een kwal!!)

Bon Bini Bruiloft geeft je kriebels over de liefde, je vraagt je af waarom je een hekel moet hebben aan Phil Collins en je misschien twee keer nadenkt voordat je gaat Limbodansen. Maar als je zin hebt om even te vertrekken naar een heerlijk eiland en wil genieten van de zon en de liefde, dan zit je met Bon Bini Bruiloft, een onverwachte gast helemaal goed.

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke