Heerlijk creatief vermaak!

Het grote Knutselboek voor regenachtige dagen staat bomvol leuke creatieve ideeën om lekker mee bezig te zijn. Je vind er ideeën voor de herfst, ideeën voor de winter, lente en zomer en uiteindelijk nog meer ideeën! De kleurrijke pagina’s zijn gevuld met uitgebreide stappenplannen die je helpen bij het knutselen. Je kan aan de slag met decoraties, cadeautjes, kaartjes en nog veel meer.

De kleurrijke pagina’s nemen ons stap voor stap mee in een knutselproject en er wordt uitgebreid uitgelegd hoe je de knutsels kunt maken. Er wordt gestart met een materialen lijst en alle stappen worden ondersteund met een foto en een kort stuk tekst. Ook staan er paginagrote foto’s in het boek met het eindresultaat en vinden we ook heel wat tips in het boek. Echt een ideaal boek om inspiratie op te doen en zelfs als je niet creatief bent zou je zo met deze knutsels aan de slag kunnen.

De teksten zijn eenvoudig te lezen en de stappen makkelijk te volgen. De opdrachten zijn eenvoudig uit te voeren en dus prima met kinderen te doen. Denk maar aan een stempelwerk rondom Pasen, een zelfgemaakt memoryspel, een wollen ijsje of een griezelig spookslot. Zomaar wat ideeën die je in dit toffe boek vindt. Achterin het boek vind je ook nog handige sjablonen waarmee het knutselen nog makkelijker zal gaan.

Als juf word ik hier helemaal blij van, weer een heleboel tips wat ik met de kinderen van mijn klas kan gaan doen tijdens de lessen handenarbeid. Het boek is lekker soepel en ligt lekker in de hand. Vooral de fullcolour foto’s maken dit boek extra aantrekkelijk. Je hebt meteen zin om te beginnen.

Kun jij nog wel wat inspiratie gebruiken en zoek je nog een leuke activiteit voor een regenachtige dag? Dan is dit Grote Knutselboek voor regenachtige dagen zeker een aanrader! Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee.

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke