Wederom genieten en hardop lachen!

Yes Ik mocht lekker genieten van Bram Botermans en zijn (voor ons) hilarische leventje. Omdat ze al twee maanden bij oma in de kelder wonen zijn ze volgens mam toe aan vakantie. Ze kunnen niet beslissen waar ze naar toe willen want iedereen vindt iets anders leuk. Wanneer de camper van oom Gerard opgeruimd moet worden was dat de oplossing voor het vakantieprobleem! Dus ditmaal gaat de familie Botermans naar een camperpark. Maar of dat nou de goede keuze is?

Wat is het toch altijd heerlijk om te lezen hoe dramatisch het leven van Bram kan zijn. Niets zit mee en er gaat van alles mis. Hardop gelachen om de epische wolkbreuk waardoor de vakantie wel eens in het water zou kunnen vallen.

Kopje onder is deel 15 in de wereldbekende serie Het leven van een Loser. Een bok vol humor, perfect voor kinderen vanaf 9 jaar.

Het boek leest als een trein en het lettertype en de grootte van de letters zal jonge lezers zeker aanspreken. Deze graphic novel ziet er met alle leuke illustraties speels uit en is een aangename afwisseling in het lezen van andere jeugdboeken. Ik begrijp wel dat kinderen dol zijn op deze reeks van Jeff Kinney. Situaties zijn lekker herkenbaar en overdreven uitvergroot waardoor je soms in een deuk ligt. Ook zijn de personages karakteristiek en kun je je goed voorstellen hoe het er bij de familie Botermans aan toe gaat.

Met Kopje-onder heeft Jeff Kinney wederom een geweldig avontuur neergezet en laten zien dat het nog lang niet klaar is met Bram Botermans! Op naar het volgende deel!

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke