Leuk om de auteur te leren kennen via zijn eigen biografie

lydia buist 05 november 2021
Frank is voor mij zeker geen onbekende auteur, ik heb inmiddels twee boeken van hem gelezen.
De laatste getuige en Hannelore boeken die op mij grote indruk hebben gemaakt . Boeken met een verhaal. En hoe leuk is het dat dankzij de Facebook groep samenlezenisleuker kennis mag maken met Frank zijn nieuwe boek Geluk is een mindset. Een biografie van Frank zelf. Leuk om Frank beter te leren via dit boek. Het boek leest als een trein, je bent als lezer nieuwsgierig.
Het boek start met een zin ' listen to the beat of your own drum and make your dreams come true'
Frank is vader van drie kinderen en getrouwd met Edith zijn grote steun en toeverlaat . Frank is ondernemer en directeur van een groot tuinmeubelen bedrijf Unimeta in Enschede. Het is vallen en opstaan, de gebeurtenissen die hij meemaakt de vuurwerkramp, 9/11, de copycats en zijn avonturen in China. Gebeurtenissen die zijn bedrijf raken. Het is indrukwekkend om al deze gebeurtenissen te lezen. Je denkt als lezer hoeveel kan je als mens hebben. Maar Frank blijft vechten.
Helaas het gaat zijn bedrijf failliet.
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht , een tekst die mij vaak toegezegd is. En dat geld ook voor Frank zijn verhaal.
Inmiddels heeft Frank een eigen uitgever en heeft hij zijn eigen boeken uitgegeven. Menthol, de laatste getuige en Hannelore. Als Frank een boek schrijft doet hij vooraf uitgebreid onderzoek.
Ik hoop dat Frank nog vele boeken schrijft. Dit boek geluk is een mindset heb ik met plezier gelezen en na het lezen heb ik alleen maar meer respect en bewondering voor Frank Krake . Wat een doorzettingsvermogen heeft Frank . En wat hebben wij als lezers een geluk dat wij zijn boeken mogen lezen. Geluk is een mindset is anders dan zijn andere boeken. Maar toch ben ik blij dat ik dit boek heb mogen lezen dankzij samenlezenisleuker en Uitgeverij Achtbaan wil ik hierbij ook bedanken. Het is leuk om via Frank zijn biografie hem beter te leren kennen.
Onder de titel staat Buig tegenslag om in succes en dat heeft Frank zeker gedaan. Chapeau
Ik geef Geluk is een mindset 4 sterren

Meer recensies van lydia buist