Must read

lydia buist 30 juli 2021
Mijn recensie : van Waterval van Annemarie Snels-Buijk
Waterval is een thriller dat geschreven is door Annemarie Snels.
De auteur neemt je mee naar Zwitserland waar hoofdpersonage Anouck als au pair gaat werken. Met als reden dat ze haar grote liefde Uwe niet kan vergeten. En ze wil hem weer voor zich winnen. Maar er is één probleem, Uwe is getrouwd. Ze gaat werken als au pair in het gezin. Anouck weet één ding zeker. Ze is vastberaden en gaat ervoor en zal alles in het werk zetten om haar grote liefde weer voor zich te winnen.
Mijn mening: ik vond het persoonlijk een boeiend en spannend verhaal, het boek is daarom ook moeilijk weg te leggen. Het verhaal pakt je vanaf het begin. Annemarie heeft een fijne schrijfstijl, goed uitgewerkt. Annemarie kruipt in de huid van de personages waardoor het geloofwaardig overkomt. Als lezer belandt je in een emotionele achtbaan, jaloezie, afgunst, angst, wraak en liefde belangrijke elementen in dit verhaal. Het verhaal heeft onverwachte wendingen en een verrassend spannend einde. Waterval is beslist een aanrader en krijgt van mij vier glimmende sterren.

Meer recensies van lydia buist