Niet mijn ding..

Mariëlle 11 augustus 2019
Echo is een van de weinige boeken die ik niet heb uitgelezen. Bij alle recensies valt al te lezen waar het boek over gaat, namelijk 2 jongens die gaan bergbeklimmen in Zwitserland, waarbij er 1 omkomt en de ander `bezeten` is van de berg die ze beklommen hebben.
In het begin van het boek wordt de spanning goed opgebouwd en was ik geboeid over hoe het verhaal verder zou gaan.
Maar een paar hoofdstukken later heb ik dit boek regelmatig even weg moeten leggen en ik heb zelfs hele stukken uit het boek overgeslagen, omdat ik het langdradig geschreven vond en dat ging met name over wat er allemaal op de berg is gebeurd. Ook het stukje over de jongen die dan `bezeten` is van de berg vond ik erg onrealistisch en ik ben toch echt wel wat gewend qua spanning en non-fictie, want ik heb ook regelmatig boeken gelezen van Stephen King, maar dit boek was het gewoon niet voor mij en ik ben dan ook gestopt bij blz. 428...

Meer recensies van Mariëlle