Magisch en rauw

melhartman-skynet-be 19 oktober 2019 Auteur
Een nieuwe ster is opgestaan in de wereld van romantiek en sprookjes!

Romantische verhalen zijn normaal niet mijn ding, maar dit boek heeft me van mijn sokken geblazen. Van Roosen schrijft vlot, prozaïsch en intens beeldend. Echt zo’n verhaal waar je je alleen al door de schrijfstijl helemaal in verliest omdat je alles ruikt, proeft en voelt. Je verdwijnt volledig, samen met het hoofdpersonage Lora, in die wonderlijke wereld die de auteur gecreëerd heeft. Voor enkele uren bestaat er niks anders.

Het verhaal is een soort van modern sprookje: rauw, magisch, scherp en betoverend. Luna verweeft gekende elementen die ze een eigen twist geeft met originele inbreng.

Hoewel ze nog geen 20 jaar is, heeft de auteur ontzettend veel talent. Zowel qua woordgebruik en meeslepende zinnen, als op het gebied van een spannend plot. Een perfecte mix van harde realiteit en mysterieuze elementen.

Pas op, het gaat er niet allemaal zoetsappig aan toe, gelukkig niet. Luna weet een mooie balans te brengen in duistere en lichte momenten.

Ook een dikke proficiat voor de prachtige uitvoering, zowel de cover als binnenin, met illustraties door de auteur zelf getekend.

Dit is een auteur waar we nog veel over zullen horen, dat kan niet anders.

Ik ben verslaafd en kan niet wachten om het tweede deel te lezen.

5 sterren!

Meer recensies van melhartman-skynet-be