Geweldig ! Wàt een debuut !!

Mieke Piersma 07 juni 2020
Wàt een fantastisch boek van deze schrijster.! Ik heb het boek in één ruk uitgelezen, want wegleggen was geen optie.
Dit is een boek met de wow factor en die dagenlang in je hoofd blijft spoken. Super spannend en tegelijk heftig en romantisch.
Ik hou erg van de vlotte schrijfstijl en de korte hoofdstukken, dat leest voor mij heel prettig…

Je leeft helemaal mee met Arletta en de vreselijke dingen die ze meemaakt en meegemaakt heeft in het verleden. Je voelt bijna zelf de pijn en heb bewondering dat ze staande is gebleven, ondanks dat ze de gedachte had om eruit te stappen. Onmenselijk wat haar is aangedaan! Als Rutger in haar leven komt veranderd er veel voor haar.
Hij probeert haar te doorgronden en vraagt telkens weer hoe haar verleden was, en dat is waar Letta gewoon liever niet over praat.
Waarom wil Rutger dit allemaal weten? Kan ze hem en Christiaan wel vertrouwen?
Ik zou zeggen: Lezen dit boek!! 5*

Meer recensies van Mieke Piersma