Ellie van de politie, we want more!

MindSpaLotusbloem 04 januari 2020
Als hardcore Wie is de mol fan genoot ik van deelneemster Ellie Lust. Wat een (h)eerlijk mens. Recht door zee en een hart van goud. Thuis baalden we allemaal toen ze het spel moest verlaten.
Wat was ik blij toen daarna Ellie op patrouille volgde. Wat mij betreft mag ze veel vaker in beeld komen.
Ik verheugde me enorm op haar verhaal.
Het verhaal zelf is boeiend. Niet alleen de spannende, verdrietige en mooie verhalen over haar politiewerk, ook haar inspanning voor roze in blauw en haar tv werk krijgt ruim de aandacht.
Het geeft een prachtig inkijkje in haar leven en politiewerk.
Helaas vind ik de schrijfstijl van de auteur niet geweldig en daarom krijgt dit boek 4 va de 5 sterren. Soms zijn er te veel opsommingen en vaak worden gebeurtenissen meerdere keren gemeld.
Ik wist niet dat Ellie op hoog niveau aan volleybal deed. Nu heb ik het in een dun boekje een keer of 6 gelezen.
Jammer, door niet zoveel te herhalen was er misschien meer ruimte in het boek voor nog 1 of 2 boeiende verhalen.

Meer recensies van MindSpaLotusbloem