Vergeef me

Monique 02 augustus 2020
Vergeef me is het laatste boek in de trilogie. Maar wat een prachtig mooi werk. Knap hoe een auteur je zo alle kanten op kan gooien in een verhaal. De vorige twee delen vond ik ook goed, maar dit slot is echt van een zeldzame klasse. Vanaf het begin van het boek word je in het verhaal meegenomen, en net als je denkt dat je weet hoe het in elkaar steekt krijgt het verhaal een geheel andere wending.
Als lezer word je keer op keer op het verkeerde been gezet. En als je bijna aan het einde van het boek bent vraag je je af of dit voor Sam Porter nog wel goed af kan lopen.
Deze trilogie is een echte aanrader. De eerste twee boeken zijn goed, maar het laatste boek is met recht de klapper van deze trilogie.

Meer recensies van Monique