een heerlijk weglezend boek!

In New York heerst angst, vooral als de postbode komt… Zal er een kaart van de Doemsdagmoordenaar tusen zitten? Wie is er aan de beurt? De slachtoffers krijgen een kaart met een getekende doodskist er op EN hun overlijdensdatum.
Will Piper een FBI agent en een van de beste profilers die er zijn word op de zaak gezet. Samen met zijn jongere collega Nancy, van Poolse afkomst. Ze kunnen maar geen verband leggen tussen de moorden. Totdat een spoor ze naar Area 51 brengt. Er is daar iets opgeborgen wat in 1947 is opgegraven door een aantal archeologen. Iets wat absoluut geheim moet blijven!
Wat er gevonden word, dat is een bibliotheek met heel byzondere boeken. Ze zijn voortgekomen uit de geest van een jongen die de 7de zoon van een 7de zoon was..En geboren op 7-7-777. Sinds het jongetje kon schrijven, schreef hij en dat is het enigste wat hij deed. Zijn zoons volgden hem weer op tot 500 jaar later. Ik had het plot niet zien aankomen en vind het daarom ook een heel goed verhaal. Wel vraag ik me af, of ze echt zoiets verbergen in Area 51. Dat aliens maar sprookjes zijn. En dat wij allemaal niet weten wat ons boven het hoofd hangt. De enige echte Doemsdag!
Will probeert achter alle informatie te komen. Zijn wereld word in een klap heel anders, als hij er achter komt wat er nu aan de hand is. Voor hij het weet moet hij vechten voor zijn eigen leven en voor de levens van de mensen waar hij van houdt.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.