Spannend verhaal.

PETRA P 27 juli 2022
Het verhaal is goed opgebouwd, de lezer ervaart voldoende spanning en het einde is (alhoewel niet helemaal onvoorspelbaar als je een fervent thrillerlezer bent) toch nog verrassend en tegelijktertijd toch ook iets te ongeloofwaardig (al stoort dit zeker niet in dit verhaal).
Er dagen een redelijk aantal personages op, waardoor het niet altijd eenvoudig is om te volgen, maar als je doorleest komt alles terug op zijn pootjes. Als je denkt een personage door te hebben, komt er een plottwist opdagen waardoor je wenkbrauwen omhoog gaan: ook dit helpt mee om de spanning op te drijven.
De foto op de cover is heel mooi en aantrekkelijk: jammer dat de plaatsing van de titel niet anders gekozen werd: een betere plaats was volgens mij net boven het klooster, tussen de vogels.
Het is wel heel jammer dat dit manuscript teveel taalkundige fouten bevat: een grondige correctie zou het verhaal een flinke update geven. Dit is dan ook de enige reden, maar zeer belangrijk aandachtspunt, dat ik geen 4* gaf aan dit boek.

Meer recensies van PETRA P