Hoe hard en hoelang kan je blijven liegen?

PETRA P 02 juli 2023
Hoe hard en hoelang kan je blijven liegen?
Hoe hard en hoelang kan je iets blijven verzwijgen ?
Tot er doden vallen....
De liefhebbers van Rani krijgen weer waar voor hun geld : het verhaal is heel goed opgebouwd, heel vlot te lezen, de schrijfstijl is aangenaam, geen te lange hoofdstukken, mooie zinsbouw, spanning wordt perfect opgebouwd... Alweer een echte page-turner dus !
Hadden we iets anders van Sterre verwacht???
Het uitgebreide web van leugens, misvattingen, misleidingen, gebeurtenissen, personages en denkpistes is mooi ineengestoken. De lezer heeft nooit het gevoel de pedalen te verliezen of ergens in het verhaal de draad kwijt te raken. Dankzij de overpeinzingen van Rani en haar collega’s, krijgt de lezer af en toe een samenvatting van hun vondsten zodat je nooit het gevoel krijgt dat het complexe web (wat dat is het uiteindelijk wel) te onoverzichtelijk wordt. Dit is wel aangenaam om het verhaal te kunnen volgen.
De lezer wordt ook meegetrokken in het personlijke leven van Rani: schitterend om de gevoelens mee te beleven op het moment dat ze Romy een ongelooflijk mooi cadeau kan bezorgen. Meer verklap ik niet: je moet het boek “Lafaard!” zelf maar zo gauw mogelijk lezen!

Meer recensies van PETRA P