Een oude rocker zet de goegemeente in rep en roer.

Pierre MG Peeters 01 januari 2024
gezorgd dat de plot goed opgebouwd en geloofwaardig is. Het verhaal bevat genoeg onverwachte wendingen en verrassingen, naast spannende beschrijvingen om de lezer op het puntje van zijn/haar stoel te houden.

De interacties tussen de personages zijn ook realistisch en dragen bij aan de geloofwaardigheid van het verhaal.

Heel tof vond ik het feit dat een van Gents bekendste cafeetjes het Galgenhuisje, de plaats to be is voor de overige bandleden, waar ze samenkomen om overleg te plegen hoe en of ze al dan niet The Hornbills nieuw leven zullen inblazen met of zonder Luc Verstraten.

De Paepe heeft een vlotte meeslepende schrijfstijl en hij weet de juiste balans te vinden tussen actiescènes, dialogen en beschrijvingen, waardoor het verhaal nergens langdradig wordt.
Zelf kon ik het boek moeilijk wegleggen en las het bijna in één ruk uit.

Dodemansvingers is een meeslepend avontuur dat lezers van alle leeftijden zal en kan aanspreken. Het boek combineert mysterie, actie en avontuur op meesterlijke wijze.

Hubert De Paepe heeft een fantastisch verhaal gecreëerd dat je van begin tot eind in zijn greep houdt. Ik kan dit boek dan ook ten zeerste aanbevelen aan iedereen die van avontuurlijke verhalen houdt.

Ik waardeer dit literaire pareltje dan ook graag met vier sterren en kijk uit naar zijn volgende boek.

Meer leuke en interessante recensies zijn te lezen op www.indeboekenkast.com.

Meer recensies van Pierre MG Peeters