Heerlijke spicy feelgood

Rcisca 23 maart 2023
♡ De liefdesdeal ♡

Uitgeverij lsamsterdam deed een poosje terug een oproepje.
Wie interesse had om De liefdesdeal van Lydian Coppus te lezen kon een mailtje sturen. Als je die cover ziet kun je toch maar één ding doen bij zo'n oproep? Juist!
Nou... zo gezegd zo gedaan.
En ik ben één van de gelukkigen die dit verhaal mocht lezen.

De liefdesdeal is een heerlijk kort verhaal met alle juiste ingrediënten voor een feelgood avondje op de bank. Heerlijk lachen, soms wat frustratie, de nodige liefdes scènes, een puppy om op te vreten en natuurlijk een happy end. Daar moet je op dan wel echt op wachten tot het einde!

Lydian heeft het verhaal zo uitgesmeerd over het volledige aantal bladzijden.
Natuurlijk is het wat voorspelbaar, het is tenslotte feelgood waarvan we allemaal willen dat het goed eindigt.
Maar hoe ze daar gaan komen is en blijft echt tot de laatste paar bladzijden een vraag en daar kan ik alleen maar enthousiast over zijn.

We lezen in dit korte verhaal over Linde en Casper, twee mooie personages die beide hun eigen verhaal hebben.
Lydian heeft ze beiden een mooi karakter meegegeven waar meer in zit dan je op het eerste gezicht vermoed. Ze laat het serieus knetteren tussen deze twee, maar ondanks dat gaat het niet zo makkelijk als het lijkt.

De liefdesdeal smaakt naar meer.
3,5☆☆☆ van mij voor dit leuke verhaal.

@lsamsterdam,
Bedankt voor dit recensieexemplaar!
Ik heb ervan genoten.

Meer recensies van Rcisca