Genieten

Renate 28 augustus 2019 Hebban Team
Ik mis je is de nieuwste van Gillian King, eentje waar de skyline van Den Haag op de cover prijkt, het is leuk dat haar vorige boeken nu ook allemaal een cover met de skyline van Den Haag hebben gekregen, het geeft het net weer wat extra's.

Het verhaal neemt je mee naar Wassenaar waar Charlie (Charlotte) samen met haar beste vriendin Bo lekker van hun jeugd geniet, ook is ze al jaren stiekem verliefd op de broer van Bo Carsten.
Op een avond gaan de 2 uit, iets wat erg slecht afloopt, Bo overlijd en Charlie gaat een soort op de vlucht, Ze gaat in Hilversum wonen.
Jaren later komt ze door weer een sterfgeval weer in Wassenaar uit, waar ze Carsten vanzelf weer tegen gaat komen.
Kunnen ze alles achter zich laten?

Gillian King neemt je mee in het heden en verleden in het leven van Charlie, ook komen er flashbacks voorbij in de tijd dat Bo er nog was, en wat ze allemaal uitspookte samen.
Op deze manier blijf je heel nieuwsgierig wat er nu gebeurd is laten in het leven van Charlie, het wordt een soort van stap voor stap ontrafeld.
Ze heeft een fijne manier van schrijven, gaat de diepte in, maar laat je ook gewoon lachen en vooral meeleven met Charlie.
Ze geeft je dingen mee om over na te denken, en dat je gewoon moet genieten van je leven, wat uiteindelijk de allerbelangrijkste levensles is!

het verhaal speelt zich voor een deel af in Wassenaar, wat leuk is omdat ik daar werk, dus dan herken je toch bepaalde dingen waar Gillian King over schrijft extra. Dat was ook voor een keer wel leuk!

Dit is een echte feelgood, met een lach en een traan, die je het liefst gelijk uitleest

Meer recensies van Renate