Huh??????

richard clarisse 26 augustus 2020
Jeetje, waar moet ik beginnen. Op de omslag staat dat je niet high hoeft te zijn om te genieten van deze verhalen.....maar volgens mij helpt dat wel.
In feite weet ik niet zo goed wat ik gelezen heb en heeft deze schrijver mij in totale verwarring achter gelaten. Soms moest ik echt nadenken wat ik nu precies gelezen had en wat de schrijver hier mee bedoelde....en daar kwam ik niet uit.
Is niet verkeerd als een schrijver je uitdaagt maar dit ging voor mij te ver. Ik ben wel wat gewend qua huiveringwekkende verhalen maar op een gegeven moment was de koek voor mij op.
De schrijfstijl is absoluut goed met korte hoofdstukken. Ondanks dat ik het niet uitgelezen heb toch drie sterren. Maar als ik moet uitleggen aan vrienden wat ik gelezen heb kan ik dat niet en daarom 3 sterren. Dat een schrijver mij zo verbijsterd kan achter laten!!!!

Meer recensies van richard clarisse