Ze gaf haar herinneringen op om hem te redden

Roxanne 04 augustus 2020
The Damned is het vervolg van The Beautiful. We zijn wat vooruit gegaan in tijd, ik denk een paar weken? ik weet het niet eens meer.
Celine is aan het daten met Michael, ja, degene die de soort love triangle in boek één mee was...

Dit boek wordt ook verteld in meerdere POV's, en om eerlijk te zijn teveel verschillende, wat het allemaal zo verwarrend maakte.

Celine probeert haar verloren geheugen terug te krijgen en iedereen om haar heen doet raar als ze vragen stelt, dus Celine wordt natuurlijk achterdochtig.
Op een dag kruisen de paden van Celine en Bastien elkaar opnieuw en de vlam wordt weer aangewakkerd.

Ik kan je eerlijk gezegd niet vertellen wat de plot van dit boek was. Alles wat Celine deed was zeuren en bang zijn en haar innerlijke monoloog ging alleen maar over Bastien en toen over Michael en wat ze moest doen.
Het ene moment probeert ze haar verloren herinneringen terug te vinden, en het andere moment gaat ze samen met Bastien naar een magisch koninkrijk. en niet te vergeten dat Celine opeens Bastiens liefde van zijn leven is? sinds wanneer is dit? hoe? in boek één kreeg ik die indruk nooit, ja ze waren ERG tot elkaar aangetrokken maar soulmates?

Helaas maakte dit boek het niet goed aan de verveling die ik in het eerste boek had, aangezien het in dit boek hetzelfde was. er zijn enkele nieuwe openbaringen, maar zelfs dat was niet iets buitengewoons.
Ik ben niet van plan de andere twee boeken in deze serie te lezen. Het is jammer, ik had ze echt leuk wilde vinden.

Meer recensies van Roxanne