De koning heeft haar gekozen. Haar hart behoort tot een ander

Roxanne 16 juli 2020
Tja, wat te zeggen over dit boek. We springen er meteen in en het voelde alsof we een groot deel van het boek misten. Ik had graag over de courtship willen lezen.

De koning koos Hollis zonder het echt officieel te maken, maar toch was het officieel… Toen ontmoette Hollis een familie uit een ander land en onmiddellijk voelt ze zich aangetrokken tot Silas (de zoon van de familie) en Silas voor haar. Om eerlijk te zijn voelde het echt als insta-liefde en daar houd ik dus niet van.
De koning is manipulatief en gebruikt Hollis gewoon als een object, en het naïeve meisje dat ze is, accepteert het gewoon en doet niets! hetzelfde geldt voor haar zogenaamde beste vriendin Delia Grace, die gewoon wilde dat de koning haar had gekozen en Hollis de hele tijd dom noemt.

Het boek miste zoveel karakterbeschrijving en het verhaal voelde gehaast. Ik dacht dat het een opbouw zou zijn dat Hollis en Silas bij elkaar zouden komen en de koning niet zo bereid zou zijn haar te laten gaan. Ik verwacht dat er iets is dat hij verbergt en we zullen dit in het tweede boek te weten komen, maar Kiera heeft veel uitleg te geven in het volgende boek, wat niet gemakkelijk zal zijn als het boek wederom van zo'n 200 pagina's is.

Ik wil wel weten hoe dit verhaal eindigt, maar het zal niet hoog op mijn TBR staan, wat jammer is omdat ik echt van The Selection hield.

Al met al een vrij gemakkelijk en snel te lezen boek, maar mist veel verhaal

Meer recensies van Roxanne