Een magische Dwaalvuur

Sanleest 14 september 2020
Een tijdje geleden vroeg Ninja Paap-Luijten aan mij of ik haar e-book Dwaalvuur wou recenseren. Dat wou ik wel heel graag doen. Haar eerste boek Oragayn vond ik trouwens ook heel goed. Daardoor wou ik ook “Dwaalvuur” lezen.

De elementen van Akiran 1- Dwaalvuur
Auteur: Ninja Paap-Luijten
Genre: Sciencefiction
Pagina’s: / E-book
Uitgeverij: Uitgeverij Verhalen Ninja
Cijfer: 5/5

~ Het verhaal: ~
In de dode bossen is bijna geen leven te vinden. Maar toch loopt daar iemand rond zoals Akiran. Mysterieus, koud, zonder eten en levenloos maar dan ziet hij hoopgevend een warm vuur. Zal hij op de warmte af gaan? Of van het vuur weg lopen?

~ Wat vond ik zelf van het dwaalvuur? ~
Ik lees eigenlijk niet zo vaak een kortverhaal. Omdat ik dan altijd naar meer verlang. Ninja neemt ons mee naar een mysterieuze fantasiewereld met magische personages en geesten. Haar vlotte schrijfstijl zorgt er voor dat je onmiddellijk mee zit in het verhaal. Zo wil je steeds meer weten over het dwaalvuur, Akiran en de andere personages.

~ Conclusie: ~ Echt een aanrader! 5/5
Ninja heeft een prachtig boek geschreven dat je meeneemt naar een magische wereld. Een spannende wereld zorgt er voor dat je steeds meer wilt weten over de personage. Haar vlotte schrijfstijl en haar fantasie zorgt er voor dat dit boek ook weer een pareltje is. Ik wil meer, meer, meer lezen…

Heb jij Dwaalvuur al gelezen? Wat vond je er zelf van?

* Ik heb het e-book Dwaalvuur gekregen van Ninja om te recenseren. #spon

Meer recensies van Sanleest