Zinderend en spannend

sheila_hjv_inbooks 05 december 2019
Adriano weet dat Camilla nooit meer van hem zal zijn. Dat zijn nu eenmaal de orders.

Adriano is nog steeds op zoek naar Camilla. Zelfs nu hij de hele reikwijdte van het Chicago Syndicate kan gebruiken, is ze nog steeds onvindbaar. Hij doet er alles aan om haar weer terug te krijgen in zijn leven. Ook al weet hij, dat hij haar dan op afstand moet houden. Nu hij weet dat ze de dochter van zijn baas is, behoort een relatie met haar niet langer tot de mogelijkheden.

Camilla is ten einde raad. Ze is nog steeds op de vlucht en ze is bijna door al haar middelen heen. Ze heeft niet eens voldoende geld meer voor eten. Er zit niets anders op, dan terug te keren naar de gevaarlijke plek waar ze vandaan gevlucht is. Ze zal de consequenties moeten aanvaarden. Zonder op de hoogte te zijn van wat er allemaal speelt, zorgt ze dat ze gevonden wordt. En dan ontdekt Cam ook, dat haar gevoelens voor Adriano nog lang niet tot het verleden behoren.

“Met het verstrijken van de avond verbetert mijn stemming nauwelijks. Adriano, die mijn blik ontwijkt terwijl ik me bewust ben van iedere beweging die hij maakt, begint me uit mijn evenwicht te brengen.” Soraya Naomi

Camilla en Adriano kunnen onmogelijk bij elkaar vandaan blijven. Ondanks het enorme risico dat dit met zich meebrengt.

Adriano van Soraya Naomi is het derde deel van de Chicago Syndicate serie. Na het boek van Luca en het boek van Fallon, is nu het boek van Adriano in het Nederlands verschenen.

Soraya Naomi lokt je opnieuw de wereld van het Chicago Syndicate in. Een wereld waar macht uiterst belangrijk is, en gevaar een dagelijks onderdeel van het leven. Haar vertelwijze is aantrekkelijk en treffend. Soraya Naomi zorgt ervoor dat je, tijdens het lezen, alles om je heen vergeet.

Zowel Adriano als Camilla zijn sterke en goed uitgewerkte personages. De aantrekkingskracht tussen de twee, spat van de bladzijden af. De, voor deze serie, kenmerkende en fijne combinatie van liefde, lust en het verraderlijke, duistere maffialeven, is ook in dit deel weer volop aanwezig. Lezend door hun verleden en heden, en vanuit beide oogpunten, leer je Adriano en Cam steeds beter kennen.

Volgens mij was deel één van de Chicago Syndicate serie (Luca) mijn eerste kennismaking met dit genre. En als dat niet zo is, dan was het ieder geval de eerste die mij echt is bijgebleven. Tijdens het lezen van Adriano weet ik ook direct weer waarom. De serie is sexy, spannend en vreselijk verslavend.

Na de laatste bladzijde van Adriano blijf ik zowel weemoedig, als blij en hoopvol achter. Weemoedig omdat dit deel uit is, blij omdat het Nederlandstalige boek van Cam er al heel snel aankomt, en hoopvol omdat de serie uit nog meer delen bestaat, die hopelijk ook naar het Nederlands zullen worden vertaald. Adriano krijgt in ieder geval 5 sterren van mij.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks