Je bent een glazen ballerina of een mes.

Sorbotrol 22 juli 2022
De ene dag slaap je gewoon nog in je auto. En daarna blijk je een erfenis te krijgen van een miljardair. Hoe dan? Waarom dan? Is het leven dan echt 1 groot spel? Wat is belangrijk? Waarom kijk je op een bepaalde manier naar iets? Niets is wat het lijkt. Familie, een moordaanslag, spelletjes, mysteries, winnen, het onbekende.

Wat een fantastisch boek is dit. Het gekke is, ik begon er aan omdat het hoog in een lijstje stond. Ik weet niet eens meer wat voor lijstje dat was, maar ik had hem achterin mijn (jaja) papieren agenda genoteerd. Zonder dat ik überhaupt wist waar dit boek over ging kreeg ik het in handen. Ik begon te lezen en kon niet meer ophouden. Ik had net 2 jonge katjes gekregen, maar die kon ik soms met moeite aandacht geven. Ik wilde doorlezen. En nu heb ik het boek uit, zie ik dat het deel 1 is van een trilogie. Nou, ik ga snel deel 2 aanschaffen. Deel 3 komt in september uit. Dus dat gaat mooi aansluiten.

Een heerlijk boek om te lezen. Niet perse spannend, maar er is iets waardoor het dermate intrigeert dat je maar door wilt blijven lezen. Ik heb een paar korte nachten gehad.

Meer recensies van Sorbotrol