Lastig lezen

Sorbotrol 29 maart 2020
Het verhaal zal best goed bedoeld zijn. De voorpublicatie kwam goed op mij over. Een prachtig boek. Deze wilde ik lezen. Na diverse keren te zijn begonnen en het boek toch weer weg gelegd te hebben eindelijk serieus begonnen in het boek.

Al snel was ik de draad kwijt. Het gaat hier om een dramatische gebeurtenis voor Seb. Daarna is hij stil en ogenschijnlijk doelloos. Toch blijkt hij vrienden te hebben, die hem mee nemen in de wereld van airsoft wapens. Maar man-o-man, wat een omslachtig verhaal. De schrijver probeert van elke zin een pareltje te maken, maar het is too much.

Diverse keren heb ik het boek aan de kant gelegd om in een ander boek te lezen. Maar omdat ik mij altijd afvraag hoe een verhaal uiteindelijk eindigt, ben ik steeds weer verder gaan worstelen. Vaak 's avonds in bed. Waarbij ik me de volgende avond afvroeg waar het ook alweer over ging. Maar da's het mooie van dit verhaal: dat boeit niet.

Ik geef het verhaal toch 2 sterren voor de moeite en het onderwerp.

Meer recensies van Sorbotrol