Lekker vlot, maar mag iets spannender.

Sorbotrol 17 maart 2022
Nadat ik dit boek had gekregen en begon te lezen was ik direct enthousiast. Het verhaal is in een makkelijke maar vlotte schrijfstijl geschreven. Hoewel het verhaal niet superspannend was, vond ik het toch een zeer prettig verhaal om te lezen. De hoofdpersoon Julia kennen we nu nog niet zo heel goed, ik hoop haar in een volgend deel van de Alias serie wat beter te leren kennen. Net als Tom, haar directe collega.

Ik hoop wel dat de auteur de resencies over dit eerste deel leest en daar wat mee doet. Het volgende deel mag best iets spannender worden. Hoewel ik het plot in dit deel origineel vond. Je voelde het al wel een beetje aankomen, nadat je lange tijd twijfelde over wie dan toch die dader zou zijn. En toch kwam het einde als een verrassing. Ik ben oprecht benieuwd naar het volgende deel.

Leuk, vlot en helder om te lezen. Op naar deel 2!
Ik denk dat mijn dochter van 13 dit verhaal ook kan waarderen.

Meer recensies van Sorbotrol