Perfecte afsluiter van de serie!

Het begin van ‘Lentezon’ is heel origineel. Het is gedurfd om op deze manier te beginnen. Vanaf het eerste moment neemt het verhaal je mee naar het warme Mallorca.

Wendy Louise heeft een heerlijke stijl. Als je de andere delen hebt gelezen, dan weet je dat de stijl van Wendy vol humor zit. Dit laatste deel is mogelijk nog grappiger en smeuïger. Het romantische, vertrouwde gevoel ontbreekt in dit verhaal ook niet. Er zitten een aantal hele romantische momenten in!

In het begin is het even wennen aan al die namen met een ‘M’. Ik kon ze niet uit elkaar houden, maar dat probleem lost Wendy op een leuke manier op. De mensen ken je natuurlijk al en hierdoor hoef je ze niet opnieuw te leren kennen.

Het is aan te raden om de andere delen eerst te lezen, want er staan spoilers in van de andere delen. Sowieso is het lekker om deze serie achter elkaar te lezen.

Naast romantisch en echt feelgood is het verhaal ook spannend. Er zitten originele en spannende wendingen in. Hierdoor wordt dit verhaal anders dan de andere delen, maar is ‘Lentezon’ toch de perfecte afsluiter van deze serie.

De recensie kwam eerst op Veronique's Boekenhoekje!

Meer recensies van Veronique Janssen