Hartverwarmend

Viviane Gerits 09 augustus 2023 Auteur
Charlie kruipt volledig in je hart. In de vorm van dagdagelijkse blogspots volg je haar tijdens een heel zware periode in haar leven. Voortdurend een lach en een traan afwisselend. Het is een warme , kwetsbare, maar ook sterke vrouw die haar verhaal vertelt. Ze is zo lief. Je zou bijna naast haar willen staan en haar omarmen en een vriendin willen zijn, haar steunen en helpen. Als mama van een aantal kinderen vecht ze, ploetert ze, lacht ze, huilt ze met hen. Ze houdt ook van mannen en komt niet onbeschadigd uit de strijd. Maar bovenal voel je de warme liefde tussen haar, de kinderen, haar vriendinnen en een belangrijke ex. Ook de kinderen omringen en beschermen haar, net zoals ook zij een leeuwin is als het op de kinderen aan komt. Heel het boek is een boek vanuit een zeer warm hart geschreven. Mensen zijn belangrijker voor haar dan aardse goederen. Ze is heel kwetsbaar maar ook beresterk.
Prachtboek! Blij dat ik het mocht lezen.

Meer recensies van Viviane Gerits