een fijne spirituele roman

Viviane Gerits 26 mei 2020 Auteur
Ik las 'Niemand geloofde mij' van Marianne van Buitenen.
Rob ontwaakt na een wekenlange coma in het ziekenhuis en herinnert zich helemaal niets. Hij weet niet dat hij een ongeval had met een motor en weet zelfs zijn naam niet. Wat hij zich echter wel levendig herinnert zijn de contacten in zijn dromen met Sylvia. Hij realiseert zich dat ze dood is en wil de politie hierover spreken. Het verhaal ontwikkelt zich verder rond o.a. het terugkomen van zijn geheugen door de contacten met zijn vrienden die hem weer in de realiteit brengen. Verder ontrolt de story zich op een mooie en romantische manier.
Het boek heeft me bekoord. Om eerlijk te zijn, las ik het in één ruk uit. De schrijfstijl is mooi en vlot. De dialogen zijn natuurlijk en spontaan. Het verhaal voelde aan als 'geloofwaardig'. Ik heb ervan genoten het boek te lezen. Ik vind het geen thriller maar het verhaal blijft toch wel spannend. Je wil de 'onthullingen' op de voet blijven volgen en je wil meteen doorlezen tot het einde. Het was het eerste boek dat ik las van deze schrijfster en ik denk dat het niet het laatste zal zijn. Voor mij is het vier sterren waard.

Meer recensies van Viviane Gerits