Mindf**king verhaal

wendyvd 14 april 2020
Wow, wat een boek! Ik weet echt niet goed wat ik ervan moet denken (en hoeveel sterren ik eraan moet geven). Echt bizar, mindf**king op momenten.

Het grappige is dat ik het blad met ‘Dit verhaal is niet waar’ eigenlijk gemist had (te snel doorgebladerd naar het echte begin van het boek...) En omdat ik het als e-book las had ik het ook niet gezien op de achterflap. Waardoor ik ongetwijfeld een andere leeservaring heb gehad dan als ik dat wél gezien zou hebben. Los daarvan viel ik van de ene verbazing in de andere, en bleef ik me afvragen wat er al dan niet waar was van het hele verhaal.

Het boek begint heftig, met Peter die met de splinters van een zoutvaatje in zijn mond zit. Deze scène is tekenend voor de zelfdestructie die een groot deel van Peter vormt, en waarmee hij zijn vele angsten wil bestrijden. De rest van het boek is één spannende rollercoaster, waarbij verleden en heden elkaar afwisselen en steeds dichter bij elkaar komen.

Meer recensies van wendyvd