Leerzame aanrader

Wijna Pronk 15 mei 2022
Ik mocht Anders pak je toch gewoon een Goed boek van Kim de Lange lezen .

Kim die zelfstandig ondernemer is en alleenstaande moeder krijgt van de ene dag op de andere een burn-out .
Ineens is alles teveel en kan ze niets meer , de energie is op .
Ze wil als onverzekerde ondernemer zo snel mogelijk beter worden .

Dat gaat ze op haar eigen manier doen ,ondanks alle goedbedoelde en nutteloze adviezen gaat ze op zoek naar de weg naar genezing

Het boek is voor iedereen die kampt met een burn-out , of een geliefde , collega , of goede vriend beter wil begrijpen geschreven .

Mijn leeservaring

Ik wou het boek graag lezen om toch wat meer te weten komen over een burn - out en wat het met je doet, en ook voor andere betrokkenen .

De cover lokt eigenlijk meteen al door de pakkende tekst tot lezen .

Het verhaal is in dagboekvorm geschreven , wat het heel overzichtelijk en goed te volgen maakt .

Je gaat vanaf het begin lekker in het verhaal op , en ervaart alles wat Kim overkomt lezende voort .
Het is vlot geschreven en daardoor leest het erg prettig weg .

Ondanks het heftige verhaal ( het zal je maar overkomen ) , is het geschreven met humor , ondanks de ernst van de situatie .
Je ziet het lezende voort voor je .

Wat een lange weg moet je gaan om weer te kunnen functioneren .
Ik was erg onder de indruk van het verhaal , en vind het bijzonder knap dat Kim het zo goed op papier heeft kunnen zetten.
Je ervaart de paniekaanvallen en de angstaanvallen , die zijn goed en helder beschreven .

Ik heb nu een beetje mogen meemaken van het burn-out proces en kan me nu beter inleven in die personen .

Heftig , respect Kim dat je het zo hebt kunnen verwoorden dat andere er ook van kunnen leren, en begrijpen .
Het boek is een aanrader

Ik geef het 5 dikke sterren

Meer recensies van Wijna Pronk