Hoe weet je wie je kunt vertrouwen?

Kimberly R. 21 juni 2019 Hebban Team
De populaire jongen Griffin Tomlin wordt dood aangetroffen, drijvend in zijn zwembad, de ochtend na het Labour Day-feest van zijn familie. Buurmeisje Emily Porterfield wordt gearresteerd voor zijn moord. Niemand weet waarom ze hem heeft vermoord, behalve haar jongere zus, Clara.

Het verhaal gaat steeds heen en terug tussen heden en verleden. In het heden probeert Clara om te gaan met wat er gebeurde met Griffin en haar zus. En in het verleden leer je wat de achtergrond is tussen Clara en Griffin en wat de aanloop is geweest naar zijn moord. Is deze jongen iedereen die beweert de perfecte buurjongen te zijn, echt wat hij lijkt? Wat gebeurde er tussen hem en Clara? Meer geheimen worden onthuld wanneer Clara besluit om mensen te roesten en haar verhaal te vertellen, maar niet alles is zoals het lijkt.

Het verhaal is heel mooi geschreven. De verdeling van het verhaal in het heden en verleden is geen vervelende breuk in verhaallijn. Het zorgt ervoor dat je geleidelijk meer leert over wat er gaande is, zonder dat er meteen teveel weggegeven wordt.

De schrijfster heeft het mysterie-element er op een goede manier in het verhaal gerbacht. Een aantal keren was er een draai in het verhaal dat ik niet zag aankomen, maar helaas waren veel "ontdekkingen" redelijk voorspelbaar.

De personages zijn goed beschreven en het voelt al snel alsof je deze mensen kent. Clara gedraagt ​​zich niet als een typische tiener. Dit is prima, maar op sommige punten niet helemaal realistisch.

Al met al was het een heel leuk boek dat ik heel snel en gemakkelijk heb doorgenomen. En voor thriller / mystery-fans zou ik het zeker aanbevelen.

Meer recensies van Kimberly R.