Goed gelukt

Kimberly R. 28 juli 2021 Hebban Team
op de een of andere manier begin ik steeds meer te genieten van graphic novels. Dus dat is misschien de reden waarom ik zo van dit boek hield. De geweldige graphics zijn gemaakt door Yoshi Yoshitani. Ze passen gewoon perfect bij het verhaal en ik zou niets aan ze willen veranderen. Door dit geweldige tekenwerk word je echt het verhaal in gezogen. Ik heb het in één ruk uitgelezen en wilde gewoon niet stoppen.

Het probleem met de meeste graphic novels is voor mij dat je niet echt de volledige diepte krijgt zoals bij een 'normaal' boek. Er is maar zoveel dat je in de sprekende bubbels kunt stoppen, dus dingen worden weggelaten. De beelden moeten dat compenseren. En in dit verhaal deden ze dat echt.

Ik ben misschien niet de bedoelde leeftijdsgroep voor dit boek, mijn tienerjaren liggen ver achter me. Maar dat betekent niet dat ik mij niet in kan leven met Mandy of zelfs met Starfire. Het is grappig en geestig en je leeft mee met alle tienerproblemen van Mandy, maar ook de problemen die een moeder heeft met het opvoeden van een tienermeisje. En Starfire is niet eens van deze planeet!

Het verhaal pakte me echt en ik heb er zo van genoten. De kleuren, de taal, het verhaal, het past allemaal perfect bij elkaar. Ik zou zeker meer willen lezen van deze auteur en grafisch ontwerper. En ik zou dit boek absoluut aanraden, zelfs als je geen echte graphic novel-lezer bent zoals ik.

Meer recensies van Kimberly R.