Weinig diepgang

Kimberly R. 28 april 2024 Hebban Team
Madison is al bijna haar hele leven verliefd op Chase Gamble, de beste vriend van haar broer. Ze heeft hier nooit echt een geheim van gemaakt, maar Chase heeft haar al eens afgewezen.
Wanneer Mitch, de broer van Madison, gaat trouwen zijn er meerdere dagen van festiviteiten. Maddie is het hoofd bruidsmeisje en Chase de zogenaamde "best man" en Maddie weet dus dat het er op neer gaat komen dat ze veel tijd met hem moet door brengen. Iets waar ze niet naar uitkijkt.

Dit "boek", voor zover je het echt dat kan noemen met nog geen 200 pagina's mist eigenlijk gewoon heel veel. En toch is het tegelijkertijd gewoon een vermakelijk leesmomentje tussen de echte boeken door. Het vergt niet heel veel focus of nadenk werk en je vliegt er doorheen.

De boeken van Armentrout zijn mij niet vreemd. Ik heb al aardig wat van haar boeken gelezen, zowel YA als NA en adult. Gelukkig hebben de meeste van haar boeken wel iets meer diepgang en karakter ontwikkeling. Maar hoogstaande literatuur is het zeker niet te noemen. En zo zeker ook niet dit boek. De schrijfster heeft het zichzelf ook gewoon niet makkelijk gemaakt met zo'n kort verhaal. Er is nu gewoon geen mogelijk tot karakter uitwerking of überhaupt meer plot. Er zitten wat plotgaten in en ook blijft eigenlijk alles op de oppervlakte. Zelfde de spicy scénes zijn niet wat we gewend zijn van Armentrout.

Al met al niet het slechtste boek dat ik ooit gelezen heb, maar ik zou het zeker niet aan mensen aanraden.

Meer recensies van Kimberly R.