Geweldig

Kimberly R. 16 januari 2024 Hebban Team
Wat was dit een heerlijk boek! Een hervertelling van Doornroosje, met een morally grey MC, die toch niet zo slecht is.

Het magiesysteem is zo origineel en super goed uitgewerkt. Briony is een 'succubus" maar niet de standaard soort die we kennen uit andere fantasy boeken en films. Zij kan via haar dromen personen meenemen in die droom en ze zo beinvloeden. Het duurt alleen even voordat ze doorheeft dat ze dit doet. Ze denkt dat ze gewoon hele levendige dromen heeft. Totdat ze erachter komt dat Thorne, de bakker die ze zo vaak in haar dromen ziet, ook echt bewust al deze dromen meemaakt. En wat nog veel erger is, het blijkt ook nog eens dat hij niet is wij hij zegt dat hij is. Hij is de zoon van haar families grootste vijand. En dat levert heerlijke enemies to lovers situaties op!
De personages zijn stuk voor stuk geweldig en ik wilde gewoon niet dat het boek uit was!

Dit is boek 5 in een serie. Echter zijn alle delen standalones. Er worden kleine referenties gegeven naar koppels uit de eerdere boeken, maar het is zeker niet nodig om alle delen (in volgorde) gelezen te hebben.

Meer recensies van Kimberly R.